sickness

Amanda och jag har åkt på en liten förkylning så vi har legat på rummet hela dagen lång. Vet inte hur många timmar vi har sovit inatt och idag haha. Men nu pallra vi oss till restaurangen med internet. Fick låna Maja och Ellinors datorer eftersom våra batterier är trasiga.. Dom är på jöbbet nu och jobbar kväll!

Har inte mycket batteri kvar så det blir en snabb uppdate.

Vi fredags var vi ju iaf ute i Playa del ingles. Det var roligt och det var nog ungefär som jag hade tänkt mig. Tjatande spanjorer överallt som ville få in oss på deras klubbar. Vi var nog på 5 ställen på hela kvällen. På dom flesta ställen sa dom att om man kom in fick man gratis drinkar. Det var bara det att man var tvungen att köpa nått först för att få de där drinkarna. Men de sista stället behövde vi faktiskt inte köpa nått utan fick två drinkar for free.

Vi träffade nog nästan inga svenskar på hela kvällen, det var mest spanjorer. och så danskarna som jobbar för fritidsresor.

Har hur mycke bilder som helst jag skulle vilja lägga upp men detta internet är så sjukt segt tyvär

Nu dör datan strax ha det så bra alla där hemma, vi saknar er!

/Fani


Kommentarer
Postat av: Mari

Krya på er nu tjejer! Kramar från mig

2010-05-03 @ 20:25:30
Postat av: Charlotta

Hej! Jättekul att läsa er blogg eftersom jag varit i Bahia Feliz två gånger och känner igen en del foton. Vi har bott på Monte Feliz och på Orqiudea. Vi kommer självklart att fortsätta läsa bloggen. // Mvh. Charlotta :))

2010-05-08 @ 21:29:39
URL: http://www.metrobloggen.se/frogemark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0