så kan det gå när inte haspen är på.

nu kära mammor och pappor, vänner och fiender så rullar vi in på vår tredje och nästa sista praktikvecka här nere. som fanny skrev i inlägget nedan så bytte vi en dag tidigare så jag och maja jobbade morgon och lunch idag, men vi försov oss- ups! majas mobil ringde aldrig så vi vaknade en timme senare än vad vi skulle oh kom 20 minuter försent till praktiken men dem skrattade bara- tackar gud för det :)

oh japp, bilden i inlägger nedan blev underkänd så den togs bort, det är inte lätt ska jag säga er att ladda upp bilder på oss, det är fyra tjejer som ska vara överrens, vilket jag lovar kan vara allt annat än enkelt. men vi ska försöka få till några som vi alla godkäner , även om det ska ta två timmar :) det är ju kul med bilder, så klart ni ska få se bilder :)

maja och jag har snart druckit upp våran cola här nere och klockan börjar att närma sig kvart i sju. blir förmodligen filmkväll och sedan blir det nog läggdags, för en sak som jag och maja kommit överrens över är att aldrig försova oss nått mer här nere och missa frukostbuffén, det godaste och viktigaste målet här nere.

sista klunken är tagen och vi ska röra oss uppåt mot lägenheten och försöka komma överrens om någon film vi ska se :)

ni får ha det super duper bra där hemma! saknar er enormt!

ADJÖ/ ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0