homesick

Idag är en mindre bra dag om man snackar om hemlängtan. Jag pratar nog för oss alla.
Jag valde att inte följa med till poolen idag för jag kände att det kanske skulle vara skönt att vara själv en stund eftersom det inte blir så mycket sånt. MEN fel hade jag.
Så fort tjejerna hade gått kände jag mig väldigt ensam och det är då man börjar tänka på alla hemma. Men om en timme ungefär kommer Amanda tillbaka sen ska vi åka till Vecindario o handla lite dricka till kvällen, köpa en resväska till Emelie och Amanda ska lämna tillbaka en tröja. Sen när vi kommer hem ska vi alla 6 tjejor laga riktig mat och sen ska vi ju till Playa del Ingles ikväll :)

Igår var jag Amanda, Emelie och Minna i Las Palmas. Det var en fin stad och mycket större en vad jag trodde. Shoppinggatan liknade Drottninggatan i Stockholm. Inte affärerna då haha.
Men det fanns iaf h&m vilket vi blev helt lyriska över. Emelie blev så lyrisk att hon handlade för 800 kr haha.
Jag köpte ett par skor eftersom mina sandaler har gått sönder och Amanda hittade också lite saker.
När vi kom hem där i från gick vi till Emelie och Minnas balkong och hängde där och sen gick vi till Holiday.

Nu har jag kramp i fingrarna så det får räcka så här.
Vi hörs nog på Söndag skulle jag tro

Dom andra tjejerna hälsar nog

Adios


Kommentarer
Postat av: Mari

Hej gumman! Blev sååååå glad att du fick jobbet på Båtsholm, då får jag rå om dig hela sommaren :-) Jag ska snart börja fixa ordning på övervåningen, det kommer bli ursnyggt o nya sköna sängar. Jag har varit i Las Palmas med Ulla en gång, som vilken Spansk stad som helst, hittade ni inte Zara? Ha det så kul i kväll o va rädd om dig. Många kramar från mammi

2010-05-07 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0