finally

Nu ar praktiken slut... skoooont. 3 lediga dagar sen sticker vi! Ska bli riktigt kul att komma hem. Ser darimot inte fram mot massa vantan och lang flygresa pa 7 timmar. Men det ar vart det.

Idag efter praktiken gick Amanda och jag bort till poolen i nagra timmar. Nu har vi kakat god mat och ikvall vet jag inte riktigt vad vi ska hitta pa. Vi ar ju trots allt lediga imorgon. Maja och Ellinor jobbar till 22,23 sa dom kommer vi inte se sa mycket utav.

Vi ska iaf passa pa att sola vara 3 sista dagar har nere eftersom det inte har blivit allt for mycke sol under tiden vi har varit har. Jag kommer sakert branna mig och flaga bort allt pa flyget hem hoho.

Idag ar jag iaf glad och allt kanns sa bra. Ska forsoka att verkligen njuta av dom sista dagarna for jag antar att det inte ar lika varmt hemma haha.. kommer fa en chock nar vi kliver ut ifran arlanda pa lordag kvall.. har kan man ju ga i shorts o t-shirt till och med pa natten. Jaja snart blir det varmt hemma med :)

Vi hores!!!!

adios
Fanny




Kommentarer
Postat av: Mari

Ja nu får ni passa på o njuta. Jag har varit ute o ätit med Angelica idag sen gick vi ner till strömmen o tog en glass. När jag kom hem så fick jag lite dåligt samvete över pizzan jag åt på Pappa Grappa så jag tog på mig joggisarna o gav mig ut o gick en snabb promenad på en timma. Det är supervarm i dag, nästan tropisk värme. Nu får ni ha det riktigt skön dom här sista dagarna och njuta varje sekund, snart är ni tillbaka till gamla Norpan. Vilken dag är det mösspåtagning? Nu har ni några roliga veckor framför er...

Många kramar från mig

2010-05-18 @ 21:15:44
Postat av: Bella

mamma du kanske borde fixa en egen blogg ;)

2010-05-19 @ 00:46:05
Postat av: fanny

hahah ja mamma skriver mer ett brev an en kommentar ;) men det later bra morsan!

2010-05-19 @ 20:13:45
Postat av: Anonym

haha, ja får väl starta en egen blogg då :-)

Puss på er

2010-05-20 @ 09:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0