eran lördag våran söndag

yes lördagar är som söndagar för oss eftersom vi är lediga fredag, lördag och jobbar på söndagen.

För ungefär en timme som hjälpte vi Emelie och Minna med deras resväskor till busshållplatsen. Det är dags för dom att flyga hem till Sweden. Fick en stor klump i magen när vi stod där med resväskorna och önskade nästan att det var vi som skulle hem. Nu längtar jag efter alla där hemma så mycket så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Men om 6 dagar är det vår tur. Just nu känns det inte så jobbigt att lämna allt här. Men jag vet att jag kommer sakna det här livet när jag kommer hem. Det är så långt ifrån vår vanliga vardag som man kan komma.

Igår var vi ju i Playa del Ingles. Det var roligt som vanligt såklart. Nu har det blivit sommar säsong här nere så det är lite mer svenskar på klubbarna. I början var det i princip bara spanjorer. Men detta var iaf vår sista utgång och det gör mig inte så mycket även om vi har haft väldigt roligt. Alla som jobbar här nere är såååå desperata att tjäna pengar så dom kan lura i en vad som helst. Igår blev vi totalt blåsta av en svensk bartender.

Time to goooo

Adios
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0