GODAFTON.

HOLÀ.
idag har jag&elli legat på stenplayan efter praktiken, det var caliente men skönt!
sen försökte vi oss på ett bad i det blå, men det är så himla kallt och kämpigt att ta sig ner för stenarna så vi gick till grann hotellet och tjuvbadade i deras uppvärmda pool, det var mycket bättre! :) hähä.
idag var praktiken lika som alla andra dagar, men nu har vi kommit in i allt så nu klarar vi oss själva och det är skönt. jag pratade även med en norsk dam idag och hon sa minsann att jag var en koselig? jente som hon tyckte om, det är ju alltid trevligt att höra! :D

nu ska elli och jag upp på rummet och vänta på att amanda o fanny ska sluta jobba så får vi se vad vi hittar på för nåt, imorn är vi iallafall lediga och det ska bli himla skönt!

HÖRS snart igen.
/ majs




elli på playan.

majs på promenix

elli vid playa feliz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0