LIFE IS GOOD

Efter en jävla lång resa är vi äntligen framme! Ingen sömn på långt över ett dygn men här finns det ingen tid att vara trött. Allt har gått som på räls och det har vi nog att tacka min tur för hihi...

Kommunikation går skapligt bra. Dom flesta vi har träffat har faktiskt pratat engelska men tyvär kan personalen på hotellet väldigt dålig engelska. Imorgon ska vi troligtvis vår första praktik dag. Vi ska gå till receptionen vid 9 där vi ska få info om praktiken. Personalen där visste knappt att vi skulle komma men det ordnade sig tillslut. Vi har fått två lägenheter i Bazar. Det ligger inne i ett köpcentrum mitt imot hotellet med massa restauranger och affärer. Ellinor och Maja hade sånn bonntur att dom fick en lägenhet med TVÅ balkonger. Jag och Amanda har ingen balkong. Men lägenheterna ligger bredvid varandra så det är lugnt. Standarden på lägenheten är väl sådär.. men det duger för oss.
Det är sjukt varmt här och nu sitter vi ute på en restaurang som har internet uppkoppling och vi måste nog köpa nått att äta här. Förut fick vi äta den underbara personal maten vilket bestod av torrt ris och segt kött. Men nu blir det nog en pommes tallrik och nachos..

Nu får jag inte skriva mer för jag är tydligen en nöööööörd men lite pics kommer nog :)

peace and löööve /Fanny


Kommentarer
Postat av: Bella

fasiken vad skoj med en blööög! den hamnar på bokmärken på dirren. Skönt att höra att resan har gått bra, lycka till imorgon tjejer. PUSSSSSSSSSSS

2010-04-25 @ 23:32:17
Postat av: Mari

Va kul att läsa din blogg gumman. Pappa o jag hade precis somnat igår när du sms:ade. Vi ligger ju en timme för er :-) Hoppas vi kan höras på skypen ikväll det vore så roligt att höra hur din dag har varit... Jag har precis varit o tränat, tyckte jag såg dig mins tre gånger påvägen hem :-) saknar dig väldigt mycket. Många pussar o kramar mammi

2010-04-26 @ 18:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0