HOT.

JAPP, det är precis vad det är här idag! GALET varmt.
idag är det som att kliva in i en bastu när man går utanför dörren.

nu sitter vi återigen här på restaurangen & nördar med en cola och en vatten och lyssnar på musik och jag slökollar på fotboll på storbildstelevisionsmaskinen :)

pratar med mamma o pappa på skype nu och jag sa precis hur mycket jag saknar deras svenska mat! maten här är inte alls god, till kvällsmat idag blev det kokt potatis och gurka inte så värst vidare gott! så elli o jag ska nog gå och köpa en pizza nu och ta med upp till balkongen och smaska i oss, det blir najs!

imorn är sista praktikdagen sen är vi lediga fredag&lördag och då ska vi åka till stranden och steka sen slår vi nog till på en utgång tillsammans med Minna och Emelie, det blir nog kul :)

HÖRS SNART IGEN.

loveu/ majs.

Kommentarer
Postat av: mamma marie

Väntar ivrigt på bilder.

2010-04-28 @ 20:19:00
Postat av: maja&elli.

nu fick du nåra bilder att titta på, men det kommer mer roliga imorn! :)

2010-04-28 @ 20:22:36
URL: http://bahiafeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0