dagens händelser.

sitter här på fannys dator för att min dött oh jag glömde laddaren hemma, det är smart :) hur som helst, sitter här och försöker resumera dagens händelser och vilket av alla som hamnar först på listan, var det när vi vaknade imorse oh insåg hur jäkla gott vi hade sovit i dem ickesköna sängarna, var det kackerlacksupptäckten i majas resväska, var det alla kroppsspråkgester och improvisationer, de fula meningarna vi fått lära oss på spanska eller kanske var det när jag och maja gick in på personalherr toan och blev totalt utskrattade, haha fy vad vi skämdes!

jag har iallafall inte kommit fram till vilket som var värst, kanske slår min gravidbild som maja lagt upp allt- haha men jag bjussar på den oh ja, jag har spännt ut magen, är inte maja snäll så lägger jag in en på henne också, men då lär jag nog inte vara så röd dagen efter utan snarare blå för glad är det sista hon kommer bli, höhö :)

snart kommer fanny och amanda tillbaka och ska troligtvis ha tillbaka datorn, kanske kan hålla tummarna på att jag får låna majas laddare eller så kanske det är dags att traska härifrån. ska eventuellt gå till en annan lägenhet, är två svenska tjejer från göteborg som har praktik i receptionen så vi kanske ska förbi och hälsa på lite :)

nu är dom tillbaka, hörs!

adio!

/E.

Kommentarer
Postat av: sabina

och du som sa i bilen på väg in till stan att du inte hade så mycket resfeber utan mest var orolig att du glömt nåt viktigt :P

2010-04-26 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0